Thursday 27 December 2012

19.12.12

hummm saya pergi giant dengan kawan-kawan saya .. Wawa .. Neng .. Ain .. syonen .. heee kami beli macam-macam . hee hapy sangat .. heee tah la .. waktu saya tengah membeli tu .... tiba-tiba aku terpandang 1 coklat yg dulu saya dengan ex saya beli ... bila pegi jea giant mesti ex saya akan beli coklat tu .. humm !! Saya rindu dy punya pasal .. saya beli coklat tu dengan niat .. saya na kasi dekat dy .. tapi .. tah la .. mungkin dy xkan terima .. dy dah pown dimiliki .. heee tp tah la napa .. saya rindu dy .. tapi .. saya tekad tok lupakan dy .. Amin !!
coklat nie la yg selalu saya n ex saya beli bila kami pergi giant sesame ..
xtahu napa .. saya beli coklat nie ..

Bagi saya sekarang .. dy da xda dalam hidup saya .. biakan dy jalani hidup dy ..heee saya pown da ad hidup saya sekarang .. n xkan penah berubah .. saya akan sentiasa sayang dy sebagai kawan saya yg penah menjadi kawan rapat saya suatu ketika dahulu .. hehek ^_^

No comments:

Followers

Search This Blog

love icon photo: Anime Love Icon cpold_zps68e564aa.jpg