Saturday 11 May 2013

Impian aku

      Pagi tadi entah kenapa aku tak mampu nak tido . Tak tahu macam mana first time aku melukis . haha walaupun tak berapa jadi tapi aku bahagia aku mampu melukis ..:)



Aku rindukan dia . tapi kini aku sedar dia sudah dimiliki orang . Yang aku mampu lakukan hanya mendoakan yang dia bakal bahagia . :) Biarlah aku yang tanggung sakitnya apabila berpisah dengan orang yang kita sayang .:) Haha .. Izinkan aku mencintai kau walaupun aku tahu kau kini dimiliki orang . Aku teramat cintakan . Tapi aku tau aku cuma mampu sakitkan hati kau . aku tak sebaik yang kau sangka . Hehhe .. aku selalu ingatkan kau . nanti kalau kau dah balik sabah . Aku akan sentiasa tunggu kau disini .. Cinta aku milik kau selamanya . Aku janji , walaupun berpuluh tahu harus aku tunggu . Hee saat tu aku harap kau takkan kecewakan aku lagi . Semua nya hanya impian aku . Aku harap kau bakal pulang dan sambut birtday aku pada 22/12/2013 nie . Aku harap sangat kau muncul depan aku . Aku tak perlukan hadiah tapi cukuplah kau hadir dihadapan aku dan tersenyum demi hari lahir aku yang ke 19 . Ini mungkin cuma angan-angan aku . tapi aku akan berdoa kepada Allah yang perkara itu pasti terwujud :) Amin !

         I miss you so much ~ you are my superman !

No comments:

Followers

Search This Blog

love icon photo: Anime Love Icon cpold_zps68e564aa.jpg