Friday 7 June 2013

*Perut ku bernyanyi lagu dendang sayang*

                                                                         Mama adik lapar .. :'(

  Mama , lapar .. huhu sedih tak ada kenderaan nak naek nak pergi beli makanan . humm hujan lebat sangat dengan guruh lagi . haisshhh takot gila . Aku n rumate aku pown lapar tapi tak tahu macam mana nak keluar . heee :D ingat nak redah jea hujan tapi bila fikir balik . hummm tak nak larhh takot nanti demam pulak . haishh :( Kini perut aku dah rasa macam nak gigit ja orang . haha sebab aku nampak sume orang macam ayam . Aduhai . yummmyummm . laparnya :'( Hummm mummy , adik lapr huahuahua na nangis da nie sebab lapar sangat !! heeee :D Selalunya mesti kalau aku lapar mama pergi cari makanan . TAPI sekarang mama jauh dengan aku , aku di seremban mamadi penang . humm tak dapat la mama nak carikan aku makanan . I miss you mum . :D

No comments:

Followers

Search This Blog

love icon photo: Anime Love Icon cpold_zps68e564aa.jpg