Saturday 18 January 2014

Hahaha padan muka

       Si jejaka tak berapa nak chumel ni patah kaki sebab main futsal . Haaa tu la orang tak bagi p nak p jugak . See ??? What happen to you now ! Lain kali jangan dok degil sangat dah . Sekarang terima la padah yea . 14-01-2014 (patah kaki) Now dah 18-01-2014 . Dah 4 hari kaki dia dok berbalut . Kesian aku tengok .! Nak berjalan susah ,kena guna tongkat or jalan loncat . Haissshhh sayang oii . Jangan buat dah k . Kan dah patah kaki . Hope sayang aku ni cepat sembuh yea . Doa saya untuk awak selalu akan mengiringi awak selama saya masih hidup . Isnin hari tu ni haaa GF dy yang baik hati nie la yang dok surung kerusi roda pegi balik pegi balik . Brother anta kiteowang pegi HOSPITAL SERDANG .. haha . #berat taw dak . Tapi memang pengalaman yang paling #awesome larhhh . Auwwww .! haha :) I will take care of you until i'm died . :D

Nie haaa rupa orang kaki patah , kaki dah berbalut pun still xmau dok diam
nak jugak buat keja . Kaki tu bentan kang huh saya nak tepuk tangan .
Padan muka . haishhh tak mau dengar cakap kita nie .
Degil sungguh sayang aku sorang nie . 14-01-2014

No comments:

Followers

Search This Blog

love icon photo: Anime Love Icon cpold_zps68e564aa.jpg