Wednesday 21 August 2013

Hangout ..

      Kami hangout kelua pergi makan kat abadiah then lepak dekat tesco dan dataran nilai . hehehe happy sangat-2 . Haha kami selalu lepak bersama . Dorang nie kawan baik aku . Bagi aku aku sayang dorang macam adik beradik aku sendiri . Aku happy sangat bila dorang selalu dengan aku . Tah la kenapa . Teramat happy , dulu aku suka duduk sorang-2 tapi sekarang aku memerlukan dorang sume untuk lengkapkan hidup aku . Aku happy sangat dorang ada untuk aku tak kira senang atau susah . Susah aku nak cari kawan macam dorang nie . :) Thank jugak sebab sudi bawak zara jalan-2 . Kenangan kita jalan-2 sume , aku akan ingat sampai bila-2 . I'm happy when their are beside me . :D Miss you all .

Me and ain .. :)

hehhee .. We are happy together ..!

dalam kereta .. 

lepaking di tesco ..

giyomi . :) me and ain .. 

Sahabat aku ..

no caption , hehe kami memang akan tangkap pic even depan cermin .

Aku , wawa dan ain .. yeahhh . :D

me and ain .. Kami berdua gila bergambar ..!

Dalam tandas . heheh tapi still boleh bergambar .. :)

No comments:

Followers

Search This Blog

love icon photo: Anime Love Icon cpold_zps68e564aa.jpg