Wednesday 21 August 2013

Lepak kali ke DUA .



      Hahaha lepak lagi .. Kali nie bertambah sorang lagi si PENDEK lagenda iaitu Mohamad Nurza'im Qawiem . haha :) Haaa budak nie pun sahabat aku jugak . Tapi perangai dia nie mengalah kan budak tadika . Mamat nie suka buat lawak . Perghhh sakit otak nak menjawab semua persoalan dia . tapi dia baik . Back to the story . Kami nak pergi fun fair . hehe :) Aku teramat excited . Sebab aku jarang dapat pergi fun fair . Macam mana tah tiba-2 kiteowang nampak fun fair tu ada .Terus pakat-2 then pergi sana . Best sangat . :) Lepas tu kita owang lepak dataran . hehhee best oo jalan-2 wif all my sahabat . kami sukakan keriangan . Kadang-2 aku rasa kami sume still dalam alam kanak-2 . Hehhee :) Kami memang selalu happy . Jarang la yang nak letih then buat muka . Kami sporting jea . Bagi kami , jalan-2 adalah perkara yang sangat membahagiakan :) Tambah aku nie pulak memang suka berjalan . haaa apa lagi , hehhe memang syokk sangat ..!













No comments:

Followers

Search This Blog

love icon photo: Anime Love Icon cpold_zps68e564aa.jpg