Tuesday 26 March 2013

Hadiah dari dia

Hehhehehhe .. Dia bagi aku dua benda . Hadiah tok aku sebelum dia balik ke kajang waktu nie aku dekat penang . best gila dapat hadiah . YA ALLAH bestnya dapat jumpa dia . Rasa macam nak ja aku berhentikan masa supaya boleh selalu bersama dia dengan lebih lama . Rindunya sama dia tu :D Dia baek sangat . Aku terpikat tengok dia waktu first time kami nampak dia dekat atas sofa rumah mmber aku . Waktu tu first time jantung aku degup perghh dah macam helikopter .. heeee .. tapi dalam masa yang sama aku takot gila . sebab tengok perangai dia . Dia macam tak reti nak bercakap sngat dengan aku kan . heee tapi tak pa larhhh janji dia okey .. Aku tau dia bukan seorang yang pendiam . cuma dia malu untuk mula kan sebuah conversation bersama orang yang still ASING bagi dia .


AKU HAPPY DAPAT PRESENT YANG MACAM NIE ..



Baju nie baju HAFIDZ .. dy kasi aku sebab dy tahu aku suka gila baju jersi no 7 ..
Nie pita n CD yang dia belikan tok aku .. Dy suruh aku amalkan ayat2 dalam CD nie .








No comments:

Followers

Search This Blog

love icon photo: Anime Love Icon cpold_zps68e564aa.jpg