Sunday 17 March 2013

Kenalan Baru

       Pertama kali memang kita bakal judge yang buruk2 kan . Heee tapi bila kenal, ia jadi menarik .. Nobody know he will be the better person . Huhu memang bagi aku ,semua tu perlu dititik beratkan . Heee aku memang paling suka bergurau . Bagi aku dia mungkin baek .. Walaupun dy macam kasar . Aku suka tengok dy . Pandai berbudi bahasa . First time memang la aku akan kata . hummm rembang aa mamat nie . Tapi bila dah kenal . Tahu cerita hidup dy . Perghhh aku jadi terharu . Ternyata dy begitu kuat dan tabah . Walaupun dy kehilangan ayah dy yang tersayang tetapi dy still mampu harungi hidup dy dengan penuh kesabaran . Mungkin terselit juga seribu kesedihan dihati . tetapi aku percaya dy mampu hadapi dengan hati yang tenang . Heeee Apabila aku tahu serba sedikit tentang diri dy . Aku juga rasa sedih . Aku tak nampak dimana kesedihan dy . Ternyata dy raja menyembunyikan rasa sedihnya . Aku rasa berbangga sebagai kawan aku . Heee Terlalu susah untuk mencari seorang kawan yg sentiasa ketawa . Heee dalam masa yang sama sikap dy . tingkah laku dy menunjukkan diri nya tak larhhh seteruk first jumpa .. haha .. Baek sangat , kelakar , suka bantu orang , rajin , tapi agak senti sangat ... Mungkin jika aku ditempat dy apa larhhh yang aku bakal lakikan disaat ayah tersayang pergi meninggalkan kita . Hehe tak dapat aku bayangkan . Tapi bagi aku melihat dy tersenyum ketawa , aku yakin disebaliknya sering diburu rindu kepada seorang ayah ..

                                                                                                   *keluhan hati seorang remaja
                                                                                 " HAFIDZ LABUAJJAH  ARAH BIYOO "

      

No comments:

Followers

Search This Blog

love icon photo: Anime Love Icon cpold_zps68e564aa.jpg