Saturday 16 March 2013

Kehidupan ..

      Mungkin sekarang kehidupan makin maju .. Keadaan pelajaran .. semua yang ada membuat aku hapy teramat sangat ... Mungkin dulu aku jarang bergaul , tapi sekarang aku dah terlalu banyak kawan .. heee mungkin blog nie aku tulis just cuma suka2 .. tapi semua kisah aku , aku simpan disini ... Mungkin takkan ada orang yang bakal baca .. Tpu la kalaw aku cakap aku takkan update apa2 .. "No blogger I will DIED ... heee
      Nobody can make me have chance to talk .. I hope with blogeer I will impress my life better .. heeee .. Sekarang pelajaran aku dah dah semakin membaek .. Sekarang aku dah ada kekasih hati .. haha .. Perempuan yang terlalu keras hati boleh ada kekasih .. Perghhh sewel da rasanya .. entah .. mybe dunia nie da terbalik agaknya .. Rindu college aku .. Esok dah nak balik .. sedih bai .. HUmmmm start with my new life .. Study study and study .. no time to fun ..... so bored .... hahhahahha rindu mama .. bila dapat balik nie tak tahu la .. Nak amek camera baru aku .. perghhhh ada kemara sendiri .. Terkejut seketika ..
      Kadang2 hidup nie bagaikan pusingan roda yang kadang2 bakal diatas dan bakal dibawah . Kita yang perlu memainkan peranan .. haha kehidupan sekarang memang FUN .. Duet tak perlu cari sendiri .. Mintak jea sama ayah .. heeee tapi aku perlu belajar menabung .. Supaya aku tak susah dikemudiaan hari . Pagi tadi kelas pergghhhh padat gila . Penat aku dengan lecture tu td .. Dah la 3 jam .. Haishhh memang aku tak leh duduk diam la dalam kelas ..
      Btw sekarang aku da boleh moveon .. Dah lupa sume nye .. mulakan yg baru dengan budak sabah .. heee ini bg aku teramat la best .. haha Untuk pengetahuan semua orang . Orang yang kita sayang takkan pernah tinggal kan kita disaat kita kesedihan , kesusahan .. Tapi orang tu yg slalu ada .. Tapi kadang2 aku yang selalu sakitkan orang yang aku sayang .. Heee
      "Aku harap kita tidak seperti landasan keretapi yang sentiasa bersama tapi takkan pernah bersatu" ..


                                                                                          Keruhan hati seorang remaja
                                                                                 

No comments:

Followers

Search This Blog

love icon photo: Anime Love Icon cpold_zps68e564aa.jpg