Thursday 28 March 2013

Surprise

         26.03.2013
Kemarin dia ---> "HAFIDZ" datang kolej aku . Aku tak sangka pown dia nak datang , huh !! mesej aku cakap nak pergi KUALA LUMPUR nak jumpa kawan dia yang datang dari sabah jugak tu . Katanya rindu member lama . Dia ajak aku ikot . Tapi malas pulak nak ikot sebab petang aku ada kelas . Tup Tup aku mesej dia cari baju yang dia kasi kat aku hari tu . Dia suruh aku cari . Haishhh dah la waktu tu aku tengah ada kelas Accounting 2 .. Dia pulak dok mesej aku perghhh saket otak oii .. heee tapi . rasa bahgia sebenarnya bila dia mesej . Tapi bukan waktu yang sesuai aku rasa . Last mesej dia .. Dy cakap dah habis kelas ke sayang ? Aku dah pelik waktu tu . Dia nie kenapa tanya aku dah habis kelas ke tak ? heee Tiba-tiba dia kata "Sayang kat mana , datang taman kejab" perghh aku dah agak dia datang kolej aku . Humm . Aku still tak percaya waktu tu . Aku suruh dia cakap betul-betul . Aku datang dekat taman cari dia dekat mana . Tengok-tengok dia tengah duduk dekat kerusi bawah pokok . hehe .. dah la time tu panas sangat . kesian pulak aku tengok dia . haishhh sanggup datang jauh-jauh semata untuk aku . Hehehehe rasa happy sangat . Time aku tengok dia aku rasa sume penat aku hilang macam tu jek . Nie la orang cakap "BILA NAMPAK ORANG YANG KITA SAYANG SUME PENAT JADI TERBANG MELAYANG".. heee . sapaan yang pertama .. hai sayang .. SURPRISE. huhu rasa macam seluruh jantung aku terbang melayang takkala nampak dia . untung la . dia cakap tu bukti dia sayangkan aku . sejauh mana pown dia .. Dia tetap akan datang and akan muncul depan aku time rindu dia nak pandang aku dah jadi tahap kritikal . hehe .. rasa rindu nak tengok dia lagi .. Huhu bagi aku sekarang dia lah segalanya . Semangat aku , perjuangan dia untuk dapatkan aku , sangatlah aku hargai . Tah kenapa hati nie rindu nak jalan disamping dia lagi .. Sekarang aku dah boleh betul-betul sayangkan dia . Walaupun aku sedari banyak kekurangan aku , tapi dia terima aku seadanya . Thank sayang .. :D

            Create by : Nur Athirah Sannusi
            To : Mohd Hafidz Roja

No comments:

Followers

Search This Blog

love icon photo: Anime Love Icon cpold_zps68e564aa.jpg